Informatie voor ouders / kinderen

Maashorst staat klaar voor kinderen en ouders
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom het een tijdje niet goed gaat. Niet goed met uw gezin of met uzelf. Of niet goed met uw kind op school of de kinderopvang. Als de spanningen of problemen groot zijn, kunt u wel wat steun of hulp gebruiken. In dat geval kan Maashorst uw kind, uw gezin of uzelf helpen. Bijvoorbeeld om zaken goed op een rijtje te zetten of om keuzes te maken.

We kunnen u ook ondersteunen om ingewikkelde gesprekken te voeren en u helpen om het vertrouwen in uzelf en anderen te verbeteren. Bij Maashorst kunt u dus terecht voor uiteenlopende vormen van hulp en ondersteuning. Hierbij is het doel altijd dat u na een tijdje weer helemaal op eigen benen kunt staan.

Maashorst biedt jeugdhulp, opvoedingsondersteuning en speciaal onderwijs. We zijn er voor kinderen en jeugdigen, maar dus ook voor hun gezinnen. Daarbij is ons hulpaanbod breed. De overeenkomst tussen alle ondersteuningsvormen van Maashorst is dat we altijd proberen hetzelfde doel proberen te bereiken: ervoor zorgen dat kinderen én hun ouders weer verder kunnen bouwen aan hun toekomst. Zelfstandig en met vertrouwen in elkaar.

Meer informatie over ons brede en veelzijdige hulpaanbod vindt u op deze pagina. Natuurlijk kunt u ook gelijk telefonisch contact met ons opnemen.