Welke hulp biedt Maashorst?

Welke hulp en ondersteuning biedt Maashorst?
Maashorst biedt jeugdhulp, opvoedingsondersteuning en speciaal onderwijs. Ons hulpaanbod is breed en veelzijdig, wat betekent dat we in de meeste gevallen een beproefde ondersteuningsvorm kunnen inzetten die aansluit op de specifieke situatie van uw kind of gezin. En wanneer dit niet het geval is, zoeken we samen naar een oplossing!

We richten ons op jonge kinderen en jeugdigen in de leeftijd van 0 tot en met 12 jaar. En op hun gezinnen. In de meeste gevallen gaat het om normaal begaafde kinderen die te maken hebben met één of meerdere problematieken: van (ernstige) ontwikkelingsproblemen tot gedrags- en leerproblemen. Daarnaast kunnen er problemen in het gezin spelen of is er sprake van een (verstandelijke beperking). Veelal in combinatie met opvoedingsproblemen, psychiatrische problemen, verslavingsproblemen, huisvestingsproblemen of financiële problemen.

Onze belangrijkste hulp- en ondersteuningsvormen vindt u in het menu aan de linkerkant. Heeft u een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mailbericht.