Vrienden van Maashorst

Stichting Vrienden van Maashorst vindt het erg belangrijk dat de kinderen van Maashorst en De Vlinder de zorg krijgen die ze nodig hebben.

Daarom wil zij specifiek die activiteiten en projecten ondersteunen en financieel mogelijk maken die niet uit andere middelen kunnen worden betaald. Denk aan activiteiten op het gebied van vrijetijdsbesteding, de aanschaf van speel- en/of leermiddelen of het financieel mogelijk maken van deelname aan activiteiten die in de samenleving worden georganiseerd.

Vrienden van Maashorst

Zonder uw hulp kan Stichting Vrienden van Maashorst dergelijke projecten echter niet realiseren Uw bijdrage is dan ook meer dan welkom!.

Meer weten?
Wilt u meer weten over de Stichting Vrienden van Maashorst? Of wilt u bijdragen aan projecten en activiteiten? Neem dan contact op met het bestuur via onderstaande contactgegevens:

Stichting Vrienden van Maashorst
5375 ZG Reek
T    0486 - 49 29 29
E    infols@koraalgroep.nl

Christel Bogers, voorzitter
Alie van de Kerkhof, secretaris
John Bierings, penningmeester

Belangrijke informatie

• De bestuursleden ontvangen geen vergoeding voor gemaakte kosten of aanwezigheid.
  • Kantoorkosten en kosten van administratieve ondersteuning worden gedragen door stichting Maashorst/Koraal Groep.
  • RSIN-nummer: 804678765
  • KvK nummer: 41086089