Praktische zaken

Op deze pagina vindt u informatie over allerlei praktische zaken waar u als ouder of verzorger mee te maken kunt krijgen.
Privacy
In Nederland is de privacy van burgers, inwoners van Nederland wettelijk vastgelegd. In de wet staan regels waar instellingen zich aan moeten voldoen om de privacy van burgers te waarborgen. Maashorst houdt zich aan deze wet op de privacy als het gaat om de gegevens waar we van u en uw kind over beschikken.
Vervoer
Als vervoer nodig is voor uw kind om bijvoorbeeld naar de dagbehandeling of het speciaal onderwijs te komen, dan gaan gemeenten ervan uit dat u dit vervoer in principe zelf organiseert. Als uw kind speciaal onderwijs volgt, kunt u uw gemeente vragen om het vervoer via leerlingenvervoer te financieren. De regelgeving hieromtrent verschilt per gemeente. Neem voor de regelgeving in uw gemeente contact op met uw gemeente via het loket. Mocht u hulp nodig hebben bij het organiseren van vervoer, dan denken wij graag met u mee!
Contact

Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op of gebruik het contactformulier om uw vraag te stellen.