Ons aanbod

Maashorst werkt voor gezinnen met jonge, in principe normaal begaafde kinderen, die te maken hebben met (ernstige) ontwikkelings-, gedrags- en/of leerproblemen en met gezinsproblemen. Daarnaast biedt Maashorst vanuit De Vlinder speciaal onderwijs aan kinderen met ernstige problemen in het gedrag, met ontwikkelingsproblemen en/of psychiatrische problemen. De Vlinder biedt onderwijs aan leerlingen vanaf vier jaar.

We bieden onze hulp zoveel mogelijk dichtbij je eigen omgeving aan. Zodat je thuis kan blijven wonen, naar jouw eigen school kan blijven gaan en vrije tijd zoveel mogelijk in je eigen woonomgeving kan doorbrengen. Kort samengevat vinden we het belangrijk dat je zoveel mogelijk je eigen leven kan blijven leiden. Maar soms is een tijdelijke opname toch nodig om je leven weer op de rit te krijgen. Ook in dat geval zijn wij er voor jou!

Hulp en ondersteuning
Hieronder een greep uit ons hulp- en ondersteuningsaanbod. Afhankelijk van jouw vraag zijn er allerlei combinaties mogelijk. Kunt je het antwoord hier niet vinden? Dan zoeken wij samen naar een oplossing.